Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2018


Μια και ξημερώνει Καθαρά Δευτέρα, η υπόθεση σηκώνει τσιπουράκι ή κρασάκι. Στην πόλη μας, τη Θήβα, έχουμε το έθιμο του Βλάχικου Γάμου και λίγο-πολύ αρκετοί από εμάς έχουμε γνωστούς που θα πάμε και θα τηρήσουμε από το μετερίζι μας το έθιμο. Παρ' όλα αυτά, ξέρω και άτομα που δεν έχουν κάποιον γνωστό ανάμεσα στις παρέες, αλλά θέλουν να βγουν για να τηρήσουν την Καθαρά Δευτέρα και να τηρήσουν το έθιμο με τους φίλους τους, με την οικογένειά τους ή με την κοπέλα ή τη γυναίκα τους. 


Ομολογώ ότι έχουμε αρκετά μαγαζιά στη Θήβα που προσφέρουν και καλό φαγητό, αλλά και καλά ποτά. Ωστόσο, είναι ένα μαγαζί το οποίο είναι αποκλειστικά γι' αυτό το σκοπό και είναι καινούργιο στην πόλη.
Μιλάω φυσικά για το μαγαζί "Το ΜεΡάκι". Εγώ από προσωπική μου δοκιμή, τολμώ να πω ότι είναι κάτι το οποίο έλειπε από την πόλη. Είναι ένα μαγαζί με ταυτότητα, με φοβερή ατμόσφαιρα, με υπέροχη διακόσμηση, μουσική η οποία στα αυτιά μου ηχεί σαν τα παλιά τσιπουράδικα και ειδικότερα, με τους φίλους μου που ήμασταν μαζί την Παρασκευή το βράδυ, μας θύμισε εκείνο που βλέπαμε στην τηλεοπτική σειρά "50-50".
Επίσης όταν, ο φιλόξενος ιδιοκτήτης του μαγαζιού, Ηλίας, μας έφερε το ζεστό καταπληκτικό ρακόμελο, του εξήγησα ότι μου θύμισε και η διακόσμηση και η μουσική και γενικότερα όλη η ατμόσφαιρα, μαγαζί από άλλη πόλη και ιδιαίτερα μαγαζιά που βρίσκονται είτε στα Λαδάδικα, είτε στο Μπιτ Μπαζάρ στη Θεσσαλονίκη. Εγώ δοκίμασα το καταπληκτικό "αμαρτωλό" σαγανάκι με γαρίδες και τυρί και το βρήκα αντάξιο με εκείνα που μπορούμε να δοκιμάσουμε στις ταβέρνες της παραλίας της Χαλκίδας.
Τσιπουράκι πολύ καλής ποιότητας, το ρακόμελο το οποίο ήταν κέρασμα ήταν υπέροχο έτσι ζεστό όπως ήταν και με την μυρωδιά της κανέλας και απ' ότι μου είπαν και οι φίλοι μου, γιατί εγώ δεν δοκίμασα, τα κρεατικά ήταν θεσπέσια.
Έχω να πω μόνο ότι είναι ένα μαγαζί με ταυτότητα, που σημαίνει ότι δεν θα πιεις ούτε καφέ, ούτε ποτό εκεί. Είναι αμιγώς ΤΣΙΠΟΥΡΑΔΙΚΟ. Απλά υπέροχο μαγαζί και εύχομαι να μπορέσουμε με τους φίλους μου να καταφέρουμε να το κάνουμε στέκι.
Ηλία, συνονόματε, πέραν του ότι είμαστε τα καλύτερα παιδιά, έχεις κάνει καταπληκτική δουλειά, θέλω να σου ευχηθώ καλές δουλειές και ό, τι καλύτερο για το μαγαζί και για σένα γιατί από το λίγο που συζητήσαμε κατάλαβα ότι είσαι υπέροχο παιδί και πολύ καλός επαγγελματίας.
Καλές δουλειές!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου