Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018

Σκέψεις γιατί αγαπώ τη Θήβα μας!


Φέτος, μου δόθηκε η ευκαιρία να παρακολουθήσω από κοντά τις εκδηλώσεις που πραγματοποίησε η γειτονική πόλη της Χαλκίδας. Δυστυχώς, όμως δεν κατάφερα να είμαι στα δρώμενα του Βλάχικου Γάμου στη γενέτειρά μου, τη Θήβα και ζήτησα φωτογραφικό υλικό από φίλους που ήταν εκεί, το οποίο και μου έστειλαν για να δω κι εγώ τον φετινό Βλάχικο Γάμο.
Και λόγω τούτου εδώ του Blog, που η αφεντιά μου διαχειρίζεται, έκανα μερικές συγκρίσεις που μου δημιούργησαν σκέψεις και θλίψη και θέλω να τις μοιραστώ μαζί σας:
Α) Έμαθα ότι για πρώτη φορά μετά από πάρα πολλά χρόνια, όπως είχα αναφέρει σε προηγούμενο άρθρο, δεν συμμετείχε ίσως ο ιστορικότερος συλλογος στο έθιμο, ο "Λάιος". Δεν γνωρίζω το λόγο, αλλά οπωσδήποτε αυτό το γεγονός είναι λυπηρό. Αν και έμαθα και είδα από τις αναρτήσεις τους στα social media ότι πολλά παιδιά του συλλόγου συμμετείχαν στο έθιμο.
Β)Διαπίστωσα ότι στη Χαλκίδα, είχαν δώσει μεγάλες διαστάσεις σε αυτή την προσπάθεια, διαφημίζοντας το γεγονός ποικιλότροπα (π.χ. Γιγαντοαφίσες παντού στην πόλη με το αναλυτικό πρόγραμμα των εκδηλώσεων, διαφημιστικά σποτάκια σε όλα τα ραδιόφωνα της πόλης, διαφήμιση μέσω ίντερνετ κλπ.). Το ίδιο διαπίστωσα και για τις άλλες αντίστοιχες εκδηλώσεις άλλων πόλεων, που είχαν κινητοποιηθεί διαφημιστικά.
Γ) Θεωρώ ότι πρέπει να υπάρχει κινητοποίηση από πολλούς φορείς :
-Δημοτική αρχή,
-Πολιτιστικούς συλλόγους,
-Εμπορικό σύλλογο (Υπενθύμιση! Σάββατο βράδυ η Χαλκίδα είχε Λευκή Νύχτα, που συνεπάγεται δράσεις εμπορικού συλλόγου),
-Τοπικά ΜΜΕ (Τύπος, Ραδιόφωνα, Ιστοσελίδες) και όλους εκείνους που θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην αναβάθμιση και την διαφήμιση σε όλη την Ελλάδα, αυτού του ιστορικού εθίμου.
Με αυτές τις σκέψεις και τους προβληματισμούς μου, δεν κατηγορώ κανέναν για ελλιπή προσπάθεια. Καταλαβαίνω τον αγώνα που κάνουν αυτοί που φέρουν την ευθύνη της διοργάνωσης, αλλά προσπαθώ κι εγώ, με καλή διάθεση, να συμβάλλω, όσο μπορώ, με σκέψεις και προτάσεις στην αναβάθμιση του Βλάχικου Γάμου, στη διάδοσή του και στη συνέχειά του για πολλά χρόνια ακόμα στην πόλη μας.




















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου